Varför tyckte man om lov!

Jaha, vad ska man hitta på idag då? Är ledig idag, och skulle egentligen farit med Niklas till Östersund. Men han jobbade idag så blev ingenting. Så nu sitter jag här och funderar vad jag ska hitta på. Det blåser som tusan ute, så går ju inte direkt att gå ut och njuta av vädret heller.
Nä sådana här dagar skulle jag inte ha någonting emot att jobba. Man gör ju ändå inget vettigare. Kom att tänka på en sak förresten. När man gick i skolan var det bästa man visste loven. Men varför? Om jag är ledig en längre tid nu från jobbet, får jag typ panik över att inte ha någonting att göra. Så fattar inte riktigt hur man kunde gilla loven så mycket.  
Nä om man kanske skulle ta och träna eller något så man gör någonting idag iaf.

C ya


Kommentarer
Postat av: matilda

Ja (:

2010-03-08 @ 12:21:49
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Linn

Man får sova, hitta på aktiviteter man annars inte hinner göra och umgås en hel del med vänner. Så nää, att det inte finns något att göra håller jag inte med om :)

2010-03-21 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0