Vad skriver man!

Va ett tag sen jag skrev nu. Men vad ska jag skriva om jag inte har någonting att skriva? Går inte riktigt ihop.
Orka skriva om vad jag gjort varje dag, blir ju som lite enformigt kan jag ju säga. Jobba äta sova, jobba äta sova...
Men gör väll ett försök.
Har jobbat idag, sen så var jag tänkt att lira lite bandy. Men det blev ju inge av det. För lite folk som vanligt. Snart blir det väll inge mer bandy kan jag tänka mig.
Men som sagt har jobbat hela dagen och sedan tränade jag lite iställer för bandyn och nu sitter jag och gör i stort sätt ingenting. Funderar på att sova snart faktiskt. Har inget att göra sen ska jag upp och jobba imorgon så.

C ya

Kommentarer
Postat av: E M A

Hm vet inte faktiskt :D

2010-03-21 @ 18:33:35
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0