Skulle inte förvåna mig!

Har varit med Niklas ikväll och druckit kaffe och kikat på Sveriges värsta bilförare. Asså till att börja med så kan man ju undra hur fan dom ens har lyckats fått körkortet en gång. Måste ju ha hittat det på gatan eller något sådant. Men det är ju underhållning att sitta och kika på iaf. Och tur är väll det iaf.
Nu funderar jag på att inte göra någonting alls mer än att gå och sova. Ska jag faktiskt upp och jobba imorgon. Jobbar enda till klockan 19:15 imorgon. Sen är det ju bandy. Som jag inte varit med på på ett antal gånger nu. Tack vare foten. Men jag får se hur det blir imorgon. Tänk om jag skulle vara med och göra illa mig igen. Det vore ju galet. Men med min tur så lär jag väll lyckas med någonting om jag skulle vara med.
Aja nu blir det en bok och lägga sig i sängen och läsa.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0