Iq-fiskpinne!

Sitter här och läser aftonbladet, då jag fick sin på denna rubrik, "Bevisat: otrogna män är korkade". Läste lite där och rätt så intressant, eller roligt kanske jag ska säga. Det är alltså forskare som kommit fram till att män som är otrogna har mindre iq än dom som är trogna. Det roliga i det hela, tycker jag, är att dom behövt forskat fram detta. Jag menar man är väll ändå inte så smart om man är otrogen.
Du är tillsammans med någon som du tycker om sedan är du otrogen mot den personen, det tycker inte jag låter som om det är så speciellt smart gjort.
Men då lär det väll finnas folk som tänker typ såhär, ja men jag tycker inte om den som jag är tillsammans med lika mycket längre så då kan jag vara otrogen. Ja visst, självklart. Låter ju helt klart som en super idé. Varför ens vara tillsammans med en personen om man inte tycker om den personen längre. Då är det väll lika bra att göra slut och få vara med vem man vill sen.
Kan inte se något smart alls i att vara otrogen helt enkelt. Och detta har dom behövt forskat om för att fastställa. Lite roligt om ni frågar mig.

Sen är det rätt så roligt att detta bara gäller män och inte kvinnor. Så kvinnor kan vara otrogna hur mycket dom vill utan att vara korkad då. Intressant.
Stod förresten även att dom som inte är ett dugg religiösa har mer iq än dom som är djupt troende.

Inte för att skryta men då måste jag vara väldigt smart. Eftersom jag inte är ett dugg religiös och har inte varit otrogen en enda gång. Så fatta vilken iq jag måste haft i dom här testerna om jag gjort dom. Helt galet. Inte för att jag är så mycket för att lita på det här med statestik men ändå.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0