Bra film, nu tvätt!

Då har man sett den sista av millenium filmerna då, (Luftslottet som sprängdes). Den var riktigt bra. Den bästa om ni frågar mig. Lätt värd att se. Kan rekomenderas starkt.
Har varit med Niklas ikväll, han var med och kikade på Luftslottet som sprängdes. Men han for hem nu. Och eftersom jag är ledig imorgon så tog jag och fixade tvättid nu ikväll. Så jag har ju det jag gör fram till 00:00 eller 01:00. Tycker det är bra att ha nattid då man ska tvätta. För då behöver man inte bry sig om att det ska komma någon direkt när tvättiden tar slut. Eftersom jag har hel natten på mig menar jag. SKöönt.
Men dock blir man lite slö då man kör igång dom sista maskinerna. Då vill man typ bara lägga sig och sova. Men men. Lätt värt det.

Ska kila ut och kika om första två maskinerna är klara snart. Det borde gått 40 minuter nu snart tyck ja.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0