Blommor!

Min mor kom på besök för ett tag sen. Och hon är inte här ofta, men det första hon säger då hon kommer hit är. Jag skulle bara titta till blommorna. Jaha okej vad trevligt. Tänk att hon litar inte på mig och blommor alltså. Tror inte riktigt min syster gör det heller. Hon fick mig förresten att känna mig extremt duktig en gång. Hon sa nämligen till mig då jag fick en blomma av min mor. "Den här är omöjlig att ta ihjäl, så den här kan till och med du ha".
Och vad tror ni händer efter typ 1 vecka? Just det blomman har ramlat ihop och ser ut som den har haft sju svåra år... Kände mig extremt nöjd då. Tack för den syster...

C ya

Kommentarer
Postat av: S

HAHAHA åh jag skrattar så jag gråter! Den va så lite så!

2010-03-04 @ 18:54:47
Postat av: Jimmy själv

haha skratta bäst som skrattar sist.

2010-03-05 @ 00:04:02
URL: http://jimmystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0