Avenyn!

Ne just det har ju inte just någe att göra nu. Blir så less. Ska bara träna, duscha äta sen ska jag göra något annat, vet inte vad. Sedan ska jag nog vara med Niklas. Det är ju slut på OS nu så då är det ju avenyn ikväll. Andra avenyn. Helt galet. Egentligen är ju det ett jäkligt dåligt program. Men man måste ju fortsätta kolla om man har sett ett avsnitt. Det är det som är så jäkla irriterande. Man blir ju bara förbannad av att kolla på det. Men jäkligt bra är det ändå om jag tänker efter. Man får sitta och bli lite arg så här i smyg. As bra. Helt galet.

Nä nu blir det träna så jag kan äta någongång. Blir kyckling gryta idag faktiskt. Vad säger vi om det. Juuust de. Gott...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0