100-dagars!

Då var det tydligen 100-dagars då. Ni vet, 100 dagar tills studenten. För dom som ta studenten förstås. Typ som bror min. Grattis till studenten bror. Sådär nu behöver jag inte ha dåligt samvete om jag skulle glömma bort att säga grattis då han väl tar studenten. Gäller att ligga lite före.
Som sagt 100-dagars, nu är det väll bara 50, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1-dagars kvar då. Sen är det ju förstås STUDENTEN. För dom som inte slocknat på 3, 2 elelr 1-dagars förstås. Aja helt galet.
Men jag dömer ingen, vill dom supa bort skallen så visst inte mitt problem. Nä men nu tog jag väll ändå i lite kanske. Vi skiter i det här nu. Glöm det sista jag skrev.

Nu tänker någon av er säkert. Varför sudda han inte bara bort det där sista han skrev då? Istället för att behöva skriva att vi skulle skita i det sista han skrev.
Jo jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag orkar inte sudda ut det jag skriver. Det är jobbigt att använda sudd tangenten så ni anar inte.
Men bara för att vara lite extra jobbig så ska jag göra ännu en sak bara för att se om ni tycker det är bättre... Istället för att bara skita i att sudda ut menar jag...

Som sagt 100-dagars, nu är det väll bara 50, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1-dagars kvar då. Sen är det ju förstås STUDENTEN. För dom som inte slocknat på 3, 2 elelr 1-dagars förstås. Aja helt galet.
Men jag dömer ingen, vill dom supa bort skallen så visst inte mitt problem. Nä men nu tog jag väll ändå i lite kanske. Vi skiter i det här nu. Glöm det sista jag skrev.


Ja varför inte, ska kanske börja göra sådär istället. Set mycket tjusigare ut juh. Nä nu ska jag sova. Joba imorgon.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0