Xbox storyn!

Kom precis hem från jobbet, och kollade postlådan. Där fick jag syn på ett paket, det var inte jätte litet, men det var heller inte jätte stort. Så jag funderade vad det kunde vara. Xbox som jag råkade beställde, nä det var för litet paket för att det skulle kunna vara det.
Så jag tog med det in och satt och gruvade mig länge innan jag öppnade, det kunde ju ha varit en bomb. Vem vet. Men efter en stund beslöt jag mig för att öppna det, eftersom det stod mitt namn på det och allt. Rev upp paketet i en väldig fart för jag blev så ivrig, vad får jag då se...

En Xbox 360 Wireless Controller. Blev helt mållös, vart är xbox:et. Kan det vara så att jag bestället en dosa bara. Vi får vänta och se. Nu ska jag test spela på min nya xbox dosa (utan xbox)...  Fortsättning följer...

 

C ya


Kommentarer
Postat av: Mmm

Hahahaa... Spänningen fortsätter... :)

2010-01-26 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0