Xbox storyn, del 3!

Nu har jag varit och fikat med Niklas men det var inte det jag ville berätta faktiskt. Utan om gårdagen, glömde bort del 3 om man säger så... Ni som har hänkt med fattar, ni andra får gissa...

Iaf så efter jag skrivit del 2 igår så for jag ut på byn och då hände något märkligt. Då jag var mitt ute på byn så stannade bilen, som tur var stanna den på en parkering. Tror jag vet varför den stanna med. Jag stängde av bilen och gick ut.
Jag skulle in och handla lite mat, det var då jag fick syn på det. En hylla med xbox 360 spel. Billiga var dom så jag tänkte nästan inte alls, jag slog till direkt. Tog ett spel och kutade rakt mot kassan så ingen skulle få syn på mig, eller hinna smita före. Jag blev stolt när jag stod där i kassan och ingen va framför mig. Det var jag och expediten bara. Jag sa den här ska jag ha. Nej det sa jag inte, men jag tänkte.
Iaf så glömde jag bort maten totalt. så jag fick handla idag istället.
Jag for hem efter jag köpt spelet och skulle testa det, på mitt xbox 360 som av ett misstag hamnat hos mig. Sätter mig ner och ska precis börja spela. Då ringer mobilen. Jag svarar. Brukar göra det då det ringer. Det var Niklas.
Jag fick lämna mitt nya spel utan att testat det och fara till han och dricka kaffe och spela NHL 10 hos han. Det var värt det. Men nu ska jag testa spelet en stund. Spelet är 007 Quantum of Solace.
Hoppas det är bra, valde länge bland spelen innan jag bestämde mig. Det verkade inte va så många bra spel där. Så jag tog det jag tyckte verka bäst... Snipp snapp å knut, så var denna fantastiska berättelse slut...

C ya


Kommentarer
Postat av: Mmm

Vilket lyckligt slut...ändå :-)

2010-01-28 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0