Xbox storyn, del 2!

Då jag slutade idag började jag åkaa hem som vanligt. Men fick ett sms, där det stod att jag hade ett paket att hämta på simonssons. Så jag vände och for dit igen. Medans jag körde dit satt jag och funderade vad det kunde vara, en kock som kan laga mat till mig idag kanske (var nämligen väldigt hungrig). 
Då jag står där och ska hämta ut paketet, fick jag se att det kanske var lite litet för att det skulle kunna vara en kock. Så jag började bli väldigt besviken. Tänkte, tusan också nu får jag laga mat idag igen. 
For iaf hem med paketet och satt och kollade på det länge, länge. Det var ju så fyrkantigt och fint vill ni se? 
Klart ni får göra det, delar mer än gärna med mig...

 

Se så fint det var. Men efter ett tag blev jag så ivrig och ville bara veta vad det var i paketet. Så jag slet det stora fyrkantiga paketet mot mig och började riva i tejpen. Den satt hårt. Tillslut, fick jag upp den och då fick jag se att det bara var massa papper där i. Blev väldigt besviken. Men fick för mig att plocka ut allt papper och där nere låg det. Det var sant. Jag hade verkligen råkat beställt ett xbox 360. 

Jag började packa upp alla grejorna från kartongen och koppla ihop allting. FNär jag var klar med det fick jag upp en bild på tv:n. Det stod xbox 360 stort över hela skärmen. Det var fint.

Tänkte att jag behövde ju testa det nu då jag ändå råkat beställa det. Men det gick inte. Har ju inga spel till det. Vilken besvikelse det blev i hela lägenheten. Allt som var glatt innan sjönk ihop och såg väldigt besviket ut...  Fortsättning följer...  


Kommentarer
Postat av: S

hahaha för de första beställer man ett sånt där borde man ju beställa nåt spel med :P och till de mest vösentliga de står CDON förfullt på paketet, då vet man ju va de är på en gång :P du är tokig!

2010-01-27 @ 19:13:02
Postat av: Jimmy själv

Ja om man beställer ett sådant så beställer man eller köper man väll antagligen ett spel med. Men nu RÅKADE jag beställa det så därför har jag inget spel ;) Ja jag blev lite brydd jag med då det stod CDON på det, tänkte för mig själv, dom har väll inge kockar...

2010-01-27 @ 19:27:07
URL: http://jimmystankar.blogg.se/
Postat av: Mmm

Hahahaha... :)

2010-01-27 @ 19:29:46
Postat av: Puh

Håller med dig, hur skulle man veta att det var ett Xbox 360 i packetet när det står CDON på det. Alla vet väl att CDON står för Cock Diskare Och Njutning.

2010-01-27 @ 20:58:53
Postat av: Jimmy själv

HAHA ja precis, de va exakt så jag tänkte

2010-01-27 @ 23:09:06
URL: http://jimmystankar.blogg.se/
Postat av: S

Den andra är galnare än den första... =P

2010-01-28 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0