Vandraren!

Hemma och inne i värmen, eller är hos mor och far är jag just nu. Handlade efter jag slutat jobba, sen var det bara att ge sig ut i kylan.  - 31,5 ute just nu så ni ska inte tro att jag hade tagit på mig mycket kläder imorse iaf. Men inte hjälpte det, var fan kallt att gå hem från jobbet nu med. Fast skönare än imorse kan jag lova.

Nu är jag lite hungrig så funderar på om man ska fråga mor och far om man kan få smaka lite mat som dom gör just nu. Eller det är mor som gör maten, far satt nyss brevid mig vid hans dator. Han kollade säkert om jag hade skrivit något på bloggen. Men inte hade jag det, inte sen imorse iaf...
Men dom borde nog kunna bjuda på mat, har ju faktiskt köpt med lite fikabröd till dom så. Gu va snäll jag är då...

Just de, en sak till. Om ni ska ut och gå i kylan så blunda inte en längre stund, för då fryser ögonlocken fast i varandra. Det gjorde mina, och ont gör det när man ska öppna ögonen igen...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0