Vackert!

Har ÄNTLIGEN lyckats komma in på bloggen. Det måste vara något fel på min dator alltså. Den är jätte seg ibland, och ibland kommer jag inte ens in på vissa sidor. Som idag har jag verken kommit in på bloggen eller på facebook. Det är ganska irritersamt kan jag lova.
Men iaf om det skulle bli som idag att jag inte skrivit någonting på hela dagen så vet ni vad det beror på. Min dator jävlas helt enkelt.

Har varit med Anton idag och sen Niklas en sväng med efter att han slutade jobbet. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Just ja, jag och Anton hade lite att göra idag så vi skickade sms till 118 800, i ett sms skrev vi, "Vem är Jimmy Persson från Strömsund?".
Då svarade dom såhär:
"Jimmy är en gammal legend som med sin sköna stil glider gatan fram och plockar brudar till höger och vänster. Han är grym på att blanda hotshots samt på att  jonglera med ström. Med sin grymma intelligens så kommer han garanterat att dra in miljoner om några år och köpa sig en egen ö. Mvh 118 800"
Det tyckte jag var lite vackert av dom att skriva så till mig. Så nu är min fråga helt enkelt, vem vill vara först att komma till min ö när jag köpt den?

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0