Tetra pak-miljardären!

Hans rausing, även kallad tetra pak-miljardären. Kan inte låta bli att berömma han, äntligen någon som fattar. Han har skänkt 50 miljoner till att försöka lösa bröstcanser gåtan.
Han kanske har läst min blogg, eftersom jag skrivit några gånger att dom som har så mycket pengar borde kunna skänka 40 - 50 miljnoer till välgörenhet. Men gubben är nog klok och väll hjälpa till utan att ha läst min blogg.
Asså 50 miljoner är riktigt mycket pengar. Tack vare han kanske dom kommer kunna rädda flera tusen kvinnor som lider av bröstcanser. Tänk om det fanns fler som Hans som skänkte pengar till välgörenhet, och inte var så jäkla snåla fast dom sitter på massa pengar.
Dom slänger bort pengar på massa skit, medans Hans skänker pengar för att hjälpa till att rädda liv. Mycket klok man låter det som i mina öron iaf.
Jag menar om det är någon som har jäkligt mycket pengar som Hans, är det inte värt att skänka 50 miljoner för att rädda massa människor då? Det tycker då jag iaf, och helt klart Hans med... Tummen upp

C ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

cancer stavas med c med c hahah

2010-01-14 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0