Tack för maten den var god!

Har ätit med far och bror idag. Det blev tacogratäng. Riktigt gott var det måste jag säga utan att ljuga. Men innan jag for dit och åt så var jag på byn och kikade lite. Köpte en bok till mig själv faktiskt.
Jag såg den stå så fint i hyllan när jag gick förbi, inne på affären. Men jag stannade upp och tänkte att jag kanske borde köpa den där boken. Efter som jag läst första boken så kan det ju vara skoj att läsa andra med. Den första var ju riktigt bra faktiskt, så jag hoppas den här är lika bra.
Just det ja nu har ju första boken kommit som film med, den MÅSTE jag se. Så vilken bok är det jag har köpt?
Snabba cash är det ju såklart... Inte... Den har jag ju läst skrev jag ju lite längre upp. Det är ju "Aldrig fucka upp" som jag har köpt. Hoppas den är lika bra som snabba cash nu bara... Tror jag måste börja läsa lite...

C ya

Kommentarer
Postat av: S

Den är bra! =D Har den med så.

2010-01-31 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0