Skriva en bok och gräva ner!

Sitter och lyssnar på musik just nu och funderar på vad jag ska hitta på. Men kommer inte på något just nu asså. Kanske lägger mig i soffan och kollar på någon film.
Klockan 20:30 ska jag iaf kolla på en annan del av köping, det är ju riktigt jäkla bra asså. Dom är ju så jäkla sköna hela bunten där asså. Men bäst måste ju vara tobbe, så jäkla härlig. Haha

Förresten, bibeln, hur kan folk tro på allt som står i den asså, det är ju massa ologiska saker där i. Kom bara att tänka på det såhär nu. Jag menar det kan va vem som helst som skrivit den och det behöver inte betyda någonting. 
Om jag skriver en bok om hur jorden blev till och massa sånt, sen gräver jag ner den eller gömmer den någonstans. Sen hittar dom den om en jäkla massa år så kan ju dom lika gärna tro att det är "bibeln". Fan man ska inte tro på allt, finns inga bevis på att det givk till så som det står i bibeln. 

Vette fan hur jag kom in på det här, men det kändes helt rätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0