Ska trotsa julen!

Nu är jag ny duschad efter att ha spelat yxbandy. Va riktigt kul att det blev av fast vi bara var 5 stycken. Verkar som vi inte blir många fler heller i fortsättningen heller, tyvärr.

Efter att jag varit på bandyn for jag till mor och far för att jag hade fått ett sms av min far när jag var på bandyn. Det stod typ att jag borde ta bort ljusstaken nu för det inte är jul längre. Har nämligen kvar den. Den är fin. Tänker inte ta bort den heller. För min mor vill verkligen att jag ska ta bort den. Hon har hotat med att smyga hit och ta bort den själv om jag inte gör det själv. Vi får väll se, kanske måste limma fast den.
Ska trotsa julen och ha kvar den. Kanske, bara kanske så tar jag bort den i sommar. Men har ju lååång tid att funderar på det.
Förra julen så hade jag kvar julstjärnan enda till november. Ni tycker säkert att jag var dum som tog ner den när det ändå snart var jul igen. Men om jag inte hade tagit ner den innan jul så hade jag ju inte kunnat sätta upp den och julpynta på nytt. Smart jag är, om jag får säga det själv...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0