Ska byta adress!

Okej nu är det så här att jag ska fixa lite med bloggen. Vill inte ha blogg.se längre så ska byta. Så jag antar att adressen till min blogg kommer bytas, men jag hoppas ni kommer hitta den. För jag kommer inte ha kvar denna längre, jag flyttar nämligen över hela den här bloggen till en annan blogg sajt.
Men om ni inte hittar min nya blogg adress så kan ni skriva till mig på min e-mail ([email protected]) eller adda mig på msn helt enkelt, för där kommer adressen så efter mitt namn på msn...

Vet inte om jag orkar fixa allt idag eller om jag fortsätter imorgon.
Men ifall det skulle bli något fel då jag håller på att flytta över så att jag inte kan skriva något eller ens kommer in på bloggen, så vet ni ju varför. Men OM, bara om detta skulle hända så kommer bloggen upp om 2-3 dagar igen, kommer försöka fixa det så fort som möjligt om det skulle hända. 
Men vi hoppas ju självklart att allt går felfritt, då kan jag börja skriva redan ikväll igen kanske...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0