Rostbiffen!

Nu är jag hemma från jobbet, tog och handlade innan jag åkte hem. Kom ju på att det kan vara bra att ha någon mat som man kan äta här hemma. Idag blir det go maten hemma hos mig, rostbiffen och potatisgratängen blir det. Med någon sorts sallad tror jag.
Ska börja med att duscha nu sen tror jag faktiskt jag ska börja med maten så inte rostbiffen rostar sönder...

Btw, den där förbannade lampan låg kvar på exakt samma ställe igår kväll/natt då jag kom hem, och även nu då jag kom hem från jobbet. Känner mig iakttagen av den, känns som den ligger där och kollar på mig vad jag än gör.
Shit nu börja den röra på sig med, kan va för att jag stöter till bordet då jag skriver men det tror jag inte. Den har ett liv, helt klart, jag lovar.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0