Räkost... i tub

Har varit ute på byn och fixat lite saker, sedan for jag till mor och spelade lite wii med bror min. Eller han fick inte va med, jag spelade själv. Men bara ett tag, för nu är jag hemma igen.
Mor min sa att hon skulle äta och då skulle min bror också göra det. Så jag ville ju inte vara sämre än dom, så jag for hem nu för att äta jag med. Idag stod det tomatsoppa och grovtbröd på menyn. Tyckte det lät gott idag så.
Har räkost på brödet, räkost är det nya. Det är grymt gott. Testade det för att det var länge sedan jag åt det och nu kommer jag fortsätta äta det helt enkel...



Men det måste vara i tub, annars är det meningslöst...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0