Ojsan!

Ska gå och lägga mig nu tror jag, måste upp och jobba imorgon 07:00 - 16:00. Skulle varit ledig imorgon men blev så att jag fick hoppa in och jobba lite extra. Vilket kan vara rätt så bra ändå, med tanke på att jag råkade beställa ett xbox 360 nyss.
Eller råka och råka, funderade på att beställa ett efter jag lirat NHL med Niklas. Det är ju as bra, NHL alltså. Men iaf så har jag funderat ett tag på att göra det, sen då jag satt och kollade på priser nu så hitta jag där man kunde köra delbetalning 3 månader ränte fritt. Vilket jag tycker är bra för då känns det inte som man slänger iväg massa pengar på en och samma gång. Men iaf så skulle jag kolla hur man gjorde på delbetalningen, om det gick med faktura och sådant. Men råkade trycka ett steg förlångt.
Men det funkade med 3 månaders avbetalning via faktura iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0