Nyårslöften!

Har varit med Therese ikväll och vi kollade på Paranormal Activity. Den var riktigt bra tyckte jag, riktigt intressant. Om den nu är verklighetsbaserad som det påstås. Om den är det så ger jag den 10/10. Blev helt insatt i den, riktigt intressant att se hur det kan hända sådana saker.
Är ju sjukt svårt att det kan hända sådant om man aldrig varit med om det själv eller sett det hända någon. Men som jag skrivit förut, jag tror helt klart på andar och sådant men det där känns så overkligt på något sett. Svårt att tro att den är verklighetsbaserad helt, kanske en del men det är nog lite som är påklistrat med.

Satt här och fundera lite på det här med nyårslöften. Varför ska man ha ett nyårslöfte, jag menar om man ska sluta med något som man inte tycker är bra, eller börja med något som man tycker är bra. Varför då vänta tills nyår för att kunna börja eller sluta med något. Fan om ni vill ändra på något gör det direkt istället, det måste väll vara bättre?
Istället för att vänta tills nyår menar jag. Tänk om man inte är nöjd med något, och kommer på att det ska bli sitt nyårslöfte att ändra på det. Blir det inte lite jobbigt då om det är typ 3 månader kvar tills nyår då. Vad är det för fel på att göra saken till det bättre direkt istället? Förstår inte det asså.
Tror jag aldrig haft ett nyårslöfte, bättre att ändra på saken direkt. Spelar väll ingen roll vilket år det är.

Aja nu skiter jag i det. Kom ju på att det var fredag idag, så skyndad mig att lägga in veckans fyllo. skönt att det blir helt vanliga veckor nu så man har någon koll på vad det är för dag och vilket datum det är.
Apropå datum, imorse, eller klockan var väll kanske 14:00 eller något sådant. Spelar väll egentligen ingen roll vilken tid det var, det var idag iaf. ..
Men iaf så satt vi och skulle få i oss någon mat, jag och dom jag firade nyår med alltså. Och vi sitter där vid bordet och väntar på att maten skulle bli klar. Då klämmer jag ur mig något väldigt korkat, jag frågar vad det var för datum idag. Snacka om att vara dagavill asså.
Hade firat nyår kvällen/natten innan och ändå kan jag inte räkna ut att det är 1 januari. En apa hade kunnat ränka ut det fortare än mig. Iaf så tyckte dom andra tydligen att det var väldigt skoj och korkat sagt, så det ska ni ju inte tro att jag fick höra iaf...

Nä nu ska jag sova, blev lite halv sent igår tror jag. Höll inte koll på klockan efter att den slagit 12 så jag vet inte när vi la oss om jag ska vara helt ärlig.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0