Månen!

Okej, nu är det bevisat, jag har lyckats beställa ett xbox av misstag. Fick nämligen e-mail nu från dom där det stod att dom skickat min vara.
Men Det gör ju inget, är ju på avbetalning 3 månader så behöver ju inte lägga ut någon klump summa. Vilket känns jäkligt bra.

Kom att tänka på en sak nu då jag såg månen då jag skjutsade hem Terror. Månen lyser ju, och vad jag vet så är det solen som lyser upp månen, vilket jag tycker är väldigt konstigt. Jag menar solen är mycket större än månen, så borde inte solen också synas då. Månen borde ju bara täcka en liten del av solen.
Men det kan ju bero på avståndet med, ju längre bort det är desto mindre ser det ju ut att vara. Tror jag löste min gåta själv nu kom jag på...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0