Jag säger bara 400!

Okey, 400 inlägg nu. Fattar inte att jag pallar med det, hatar ju att sitta och skriva annars. Men här verkar det ju funka rätt så bra ändå. Hade ju tänkt att jag skulle hinna skriva 500 innan nyår men 400 va ju inte så klent det heller. 100 inlägg i månaden har det ju blivit typ.

Har nyss kommit hem från faster nu, ska ta och packa ner lite saker sedan drar jag till anton i Österåsen igen. Men denna gång blir det nykter, vi ska ta och spela lite igen. Finns tydligen en lokal där man kan spela där så det ska bli riktigt skoj fakitskt.
Kommer hem imorgon på eftermiddagen någongång. Blir till att spela ikväll och imorgon så vi ska väll hinna gå igenom några låtar...

Nä nu måste jag packa sedan gå ut och försöka få upp höger framdörr på bilen. Den har nämligen fryst fast. Skulle ju vara fint om man kunde få upp den. Jäkla kyla, kan det inte bli varmare igen. Igår var det ju lagomt men idag sket det ju sig igen.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0