Hjälp mig nu!

Nu har jag ätit plankstek hos mor och far, och ska snart fara iväg för att kolla på Garvsyra, (en teater). Det ska nog bli skoj hoppas jag på, dom brukar ju vara rätt bra så.

Förresten, ni som har facebook. Hjälp mig att sänka facebook, gå med i mitt evenemang. Som heter "Nu sänker vi facebook!".
Vi ska se om vi kan få hela facebook servern att ligga nere en stund, genom att så många som möjligt ska logga in på facebook klockan 21:00 den 14 februari.
En kul grej jag kom på bara för att det ska hända någonting skoj...

Nu ska jag vara iväg på Garvsyra...


C ya

Kommentarer
Postat av: Sofie

På alla hjärtans.. då har nog många annat för sig än att gå in på facebook :)

2010-01-05 @ 18:38:22
Postat av: Anskar

Nu börjar garvzyra om 5 minuter. Fille e rolig redan innan början.

2010-01-05 @ 18:54:28
Postat av: Jimmy själv

Ja jag vet att det är alla hjärtans dag. Så sa jag med, men far tyckte det var en bra dag så då körde jag på det. Men verkar inte vara så poppis att sänka facebook :(

2010-01-05 @ 21:53:47
URL: http://jimmystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0