Gla jag!

Efter att jag slutade idag for jag och skulle fixa lite saker, sen då jag kom hem så åt jag 2 styckan mackar och drack ett glas mjölk. Räkost var det på mackorna, viktigt.
Efter det så skulle jag duscha, det var bara ett tag sen nu faktiskt. Som jag skulle duscha alltså. Iaf så ställer jag mig i duschen och hinner knappt duscha någonting innan jag slänger mig ur duschen typ. Varför gjorde jag det, jo för varmvattnet försvan ju, blev ju iskallt. Har fan inge varmvatten någonstans i lägenheten. Och jag duschade ju inte länge heller. Gissa hur glad jag är nu då...  
Blev ju tvungen att duscha i kallvatten, hade ju fullt med shampoo på mig va fan.

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0