Gissa om!

Gissa om jag ska äta nu asså, fan vad hungrig jag är. Inte ätit sedan klockan 13:00 då jag hade lunch. Slutade 19:15 då for jag och far för att testa starta bilen, den har ju inte gått igång idag, även fast det varit nytt och ny laddad batteri, plus att den har stått inne i värme från klockan 18:30 igår typ.
Men vi fick igång den till slut. Med två stycken batterier (nyladdade) lyckades den starta, på andra försöket. Så jag tocg och körde några varv på byn för att den skulle bli riktigkt varm, motorn och allt.
Så jag passade på att skjutsa Therese när jag ändå var ute och körde. Men jag var ju lite nyfiken och ville öppna bakluckan som varit fastfrusen. Och det gick kan jag säga, men däremot gick det inte att stänga den igen. Så har hållit på ett bra jäkla tag med att försöka få den stängd.
Men efter ett bra tag och efter många olika sorters idéer så gav jag upp. Blev arg och smälde igen bakluckan för kung och fosterland, så nu sitter den helt enkelt. Då funkade det, lite ilska var allt som krävdes. Men nu vet jag inte om det går att öppna den istället, men tänker fan itne testa förens det blir varmare...

Nä nu ska jag äta sen måste Jimmy sova för han ska upp och jobba imorgon. Yippie...
Så det blev inte så mycket skrivet idag tyvärr.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0