Gick ju som det gick!

Som ni kanske ser så är det fortfarande samma gammla blogg. Fick fan inte till det asså. fattar inte vad det är som går fel. Jag gör exakt som det står men ändå händer ingenting alls.
Får väll stå ut med blogg.se ett tag till, ska se om jag inte kan hitta någon som fattar hur man gör. Känns jobbigt att starta en helt ny blogg så. Då försvinner ju allt jag skrivit här innan mear jag. Och det känns ju inte så skoj, för det är ju mycket jag skrivit här.

Men återkommer med fakta om ny blogg när jag har kikat lite mer så jag kan få till det. Så ni behöver inte vara rädd att bloggen ska försvinna när som helst, varnar er innan serru...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0