Garvsyra!

Nu är jag hemma igen, det var riktigt roligt på Garvsyra faktiskt. Men det var däremot inte så skoj att jag har börjat få ont i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk bara, orka vara sjuk nu.
Men känns lite bättre i halsen drack två koppar kaffe under pausen på Garvsyra, så det var ju inte helt fel.
Ni kanske vill se någon bild från revyn?



Kom på att det kanske inte var så jäkla skoj att bara se bilderna. Ni förstår ju inte riktigt vad dom sa just vid dom här tillfällena. Men det var roligt iaf, skrattade rätt mycket om jag ska vara helt ärlig.

Nu ska jag gå och koka te och dränka halsen i värme...


C ya


Kommentarer
Postat av: Garva

Ha ha bra bilder :-) Ser ut som han svävar den översta.

2010-01-05 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0