Fryser som f*n!

Dra mig baklänges, nu får det fan vara slut på kylan. -27 är det ute nu och jag kom hem en timma efter att jag slutat.  Varför då kan man ju undra, jo för att bilen startade ju inte. Tack vare att det är så förbannat jäkla kallt. Så ringde far min och han kom efter ett tag, under tiden satt jag i bilen och frös.
När han hade kommit så tänkte vi starta bilen med startkablar, men efter cirka 30 minuter gav vi upp för jag höll på frysa ihjäl, inge skämt.
Så jag fick åka hem med far och nnu sitter jag hemma hos mor och far med en tunnbrödstut och varm chocklad. Med 2 stycken filtar runt om mig och tofflor på fötterna.

Ska äta nu och värma mig innan jag går hem igen...

C ya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0