För långa inlägg!

Okej, nu är det såhär att vissa folk tycker tydligen att jag skriver för långa inlägg ibland. Ja, jag skriver rätt så långa inlägg ibland men hur skulle det se ut om jag har börjat skriva om en sak, och sedan bara tvärsluta. Vet inte riktigt om det skulle bli så populärt. Känns inte riktigt som en smart idé i mina öron.
Har jag börjat skriva om en sak så avslutar jag det med. Sen får det bli hur jäkla långt de vill. Har inte tvingat någon att läsa min blogg så varför ens säga något om hur långa inlägg jag skriver.
Tycker ni att jag skriver för långa inlägg så ni inte orkar läsa så skit i att läsa dom då. Vissa kanske tycker att vissa saker jag skriver om är intressant att läsa, och vissa kanske inte tycker det. Men kom då inte och säg det till mig, ge helt enkelt fan i att läsa min blogg då...

Alla kan ju inte tycka att allt jag skriver är intressant, vissa saker tycker en del om och andra saker tycker en del om. Läs det ni själva tycker är intressant isället för att läsa saker som ni inte alls tycker är intressat så slipper ni störa er över att det är så jäkla långa inlägg ibland.
Jag menar sitter du och läser något du tycker är intressant så skiter du nog i att det är rätt långt och fortsätter läsa tills det är slut.

Har suttit och kollat igenom massa inlägg nu och det är ju inte speciellt många inlägg som är jätte långa. Visst jag har en del som är riktigt långa, men det beror ju på att jag vill få fram massa saker om det jag håller på skriva om just då.
Kan ju inte börja skriva om en sak jag tänker eller funderar över om jag inte får skriva allt jag tänker på om just den saken.
Jag menar om jag kommer på en sak att skriva om så skriver jag direkt från vad som kommer upp i huvudet och då kan det bli hur långt som helst. Sitter ju inte och planerar in hur jag ska skriva direkt. Vissa saker blir korta och andra långa, bara att acceptera. Min blogg så jag skriver som jag vill och är ni inte nöjda med något inlägg så skippa det då. Fattar inte vad det är för vits att sitta och läsa något som man skiter fullständigt i. Jag hade inte gjort det iaf.

Men det är klart folk vill ju ha saker att störa sig på ibland. Finns ju hur många som helst som sitter och läser typ kissies, blondinbellas och allt vad dom heter. Fast att dom sitter och stör sig på dom. Snackar om att dom är helt rubbade och att dom "hatar" dom och det dom skriver.
Men varför då läsa deras bloggar? Fattar inte riktigkt varför om dom absolut inte tycker om det dom skriver. Lägg er tid på något ni tycker är skoj istället.
Eller så måste det ju vara så att ni egentligen tycker om det dom skriver eftersom ni envisas med att läsa det.

Jag tycker inte alls om typ kissie, tycker hon provoserar folk som fan och är allmänt jäkla dum med folk. Har typ kollat hennes blogg 1 gång och jag gör det inte igen för att jag stör mig på att hon beter sig som hon gör.
Så gör samma med min blogg, för er som inte tycker om den, sluta läsa den då...

Sådär nu har jag försökt göra så långt blogginlägg jag kunnat bara för att jävlas lite med dom som envisas med att läsa mina långa inlägg, fast dom klagar på dom sen...


C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0