Årets värsta bakfylla!

Nu är jag hemma igen, var en bra kväll igår faktiskt. Och jag mår bättre än jag borde idag. Fast jag var inte jätte full igår ändå, tog det rätt lungt även fast det blev en hel del alkohol. Men dricker man mycket på lång tid så jämnar det ut sig.
Men kan ju säga som så att jag är inte bakis för fem öre ens, men det är fan värsta bakfyllan detta år iaf. Och det är inte ens lite ljug i det.

Hade inte en tanke alls på att lägga in gårdagens historia igår, men jag gör det efter det här inlägget. Så se det positivt, ni får ju två stycken historier idag istället. För er som är vaken då jag lägger ut den andra såklart.

Ska ta och duscha nu sedan packa upp och lägga mig i soffan en sväng. Sen ska jag iväg och dricka kaffe och vänta på att Therese ska sluta, sen ska vi väll hitta på något.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0