Äntligen!

Om ni kunde ana hur många gånger jag försökt skrivit här i bloggen idag asså. Men tydligen är det någon som inte vill att jag ska skriva här. Var ju hos Anton igår och idag så har försökt loggat in här säkert 20 gånger genom mobilen, men tror ni det funkat eller?
Sen då jag väl kommer hem så har det inte gått att komma in här heller. Så det måste ju vara någon som vill jävlas med mig asså. Därför har det inte blivit något inlägg idag och det ber jag om ursäkt för. Men imorgon blir det mer, om det inte ska jävlas då med, men det hoppas vi väll ändå inte att det ska göra.

Som sagt har varit hos Anton och lirat musik hela helgen typ, riktigt jäkla skoj har det varit. Det tackar jag Daniel och Anton för, dom jag spelat med så.
Runt klockan halv 5 hade vi spelat klart idag, så då for vi in till Östersund och käkade. Vi åt pizza på något ställe, vet inte vad det heter, ligger brevid J C iaf... Tog en pizza med banan och fläskfilé, riktigt gott. Första gången jag testat banan på pizza faktiskt. Har trott att det ska smaka riktigt illa om man säger så, men hade ju tydligen fel. Riktigkt gott var det med banan på, så nu vet jag det.

Sen for vi hem till Anton igen för att packa in sakerna i bilen sen började vi åka hemöver, var hemma runt 20-20:30 typ. Så då blev det till att vara med Therese och vi kollade på New moon. Den andra Twilight filmen om det är någon som inte vet om det. Den var bra faktiskt, men nu måste man ju se nästa film oxå och den som kommer efter nästa. Alltså 3 och 4 kunde jag ju också skrivit från början så hade det ju blivit mindre för er att läsa. Tokigt av mig va?

Nä nu måste jag ta och sova, ska ju upp imorgon och jobba igen.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0