Viktigt!

Vet att jag inte skrivit något idag, men det har sin fullkomliga förklarning. For iväg och fikade med Niklas, Daniel och Ellinor. Sen följde jag med dom och lirade lite NHL. Sen var jag tänkt att åka hem och äta och skriva lite här. Men blev bjuden på mat där så har inte varit hemma på hela dagen.
Eller då jag vaknade var jag hemma men efter det så har jag inte varit hemma. Ni fattar.

Och nu blev klockan så mycket så jag måste sova så jag orkar jobba imorgon. Sen måste jag vara utvilad imorgon med, för det är en viktig match imorgon. Supereliten VS Strömsunds hockey A-lag. Så måste ladda med sömn nu. Eftersom jag jobbar till klockan 19:15 och matchen börjar 19:00 så blir det lite stressigt med...

Skrev ingen gårdagens historia igår heller för då jag var klar med tvätten klockan 03:00 så orkade jag inte skriva något kan jag lova er. Så det blir två stycken nu.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0