Tog och glömde vad jag ville!

Har räknat ut att detta blir mitt 601 inlägg. Var inte så svårt att räkna ut faktiskt. Men kan förklara ändå. Jag började med att skriva förra inlägget som var mitt 600 inlägg. Sen tog jag och vilade lite. Efter det började jag klura ut vilket som skulle bli mitt nästa inlägg. Då tänkte jag helt enkelt som så att jag la till en etta på 600. Men först blev det lite fel. Då jag tänkte att jag skulle lägga till en etta blev det först 6001 och det var ju lite knasigt. Så jag började tänka matematiskt istället. Jag plusa ihop 600 med 1 då fick jag 601. Så då kom jag ju på vilket nummer det var på detta inlägget. 

Förövrigt så har jag glömt bort vad det var jag egentligen skulle skriva i det här inlägget. Får återkomma sen och se om jag kommer på vad det var jag tänkte på. 
Säger då det, matematik är inte alls bra. Man glömmer bara bort vad man tänker på...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0