Tack för den!

Slutat jobbat ska duscha nu sen ska jag sitta och vara arg hade jag tänkt. Var ovanligt glad idag men det sket sig ju då jag kom hem kan man ju lungt säga. Kolla postlådan och hade fått något papper där det står att jag ska betala tillbaka 6700 kr för något jag inte ens har fått.
Dom är smart också dom jävlarna, för dom påstår att jag fått det där 2008, och nu, 2010 skickar dom ett papper där det står att jag har fått det där fast jag inte behövde det och måste nu betala tillbaka 6700 kr. När jag vet att jag inte fått något. Och det är nu dom har varit smarta, för jag skulle gå in på banken och kolla att jag inte fått in någonting på banken under 2008 men då gick det ju självklart inte att kolla så långt tillbaka. Så nu har jag ju fan inge bevis heller. Blir så förbannad.
 
C ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0