Problem, Ja!

Jag vet, har inte varit någon gårdagens historia på ett tag. Sen har jag inte skrivit så mycket heller. Men har inte varit på humör för att skrvia en massa på ett tag nu. Men det är inte största problemet. Det största problemet är att antingen är det något fel på blogg.se eller så är det min dator. För då jag väl kommer på något att skriva och ska logga in och skriva det jag tänkt på så går det inte att komma in.
Det står typ "error länken är bruten" eller ibland "webbsidan du söker går inte att nå för tillfället". Måste fråga, händer det för många av er som har blogg.se? Eller är det min dator som problemet sitter i?

C ya

Kommentarer
Postat av: therese

de är inte bara din dator

2010-02-09 @ 22:51:48
Postat av: Jimmy själv

Okej vilken tur :)

2010-02-10 @ 15:31:24
URL: http://jimmystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0