Normal länge!

Jag vet, har inte skrivit mycket idag. Har inte haft tid faktiskt. Har suttit och möglat bara. Nä men har varit med Niklas och Therese idag. Var ett tag sen jag var med dom faktiskt. Alltså inte dom tillsammans, utan va länge sen jag var med någon av dom. Var rätt länge sen jag va med båda dom samtidigt om jag tänker efter med.
Eller länge och länge sen var det väll inte heller, men ett tag sen var det. Några dagar kanske. Inte så länge att jag direkt var helt förstörd över att det var länge sen jag träffade dom. Men var ett tag sen ändå.
Va ju inte så att vi satt och grinade ikapp om vår saknad för varandra under den tiden vi inte träffats om jag säger så.
Kan sammanfatta det hela. Det var normal länge sen vi var med varandra. Inte så värst länge faktiskt om jag tänker efter. Aja skit i det nu. Vi drack kaffe och kollade film och snackade iaf.

Men nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorgon. Måste nog gå till jobbet imorgon med. Tyvärr. Men det är ju så förbannat kallt så är dumt att utsätta bilen för elakheter. Det är den inte värd. Den är värd värme och omtanke...

C ya

Kommentarer
Postat av: MO "SECRET ADMIRER"

gillar din blogg!

2010-02-26 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0