Nämn inte ens ordet!

Grattis, tog bara typ 20 timmar innan jag kom i på bloggen. Asså hur lätt är det att uppdatera en blogg om det inte ens går att komma in. Fixa sidan så det blir felfritt.

Iaf så har jag jobbat idag, och jag vill inte höra någonting som har med semlor att göra. Kommer drömma om semlor i natt tror jag. Usch jag som inte ens äter semlor. Tyckte dom sa på jobbet idag att dom gjort 2400 eller 2500 semlor IDAG. Alltså borde vi har sålt ungefär lika många. Va kvar då jag slutade nu men ändå. Sjukt många.
Helt galet.
Vill inte fortsätta skriva nu ser semlor framför mig. USCh

Ska fara till mor och äta nu. Kams blir det. Gott. Och ställer hon fram semlor då jag kommer dit hoppar jag ut genom fönstret, utan att ens fundera. (Andra våningen). Kan göra ont, men värt det för att slippa se dom där bullarna med vitt på.

C ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0