Magnus Betner... Tummen upp där!

Då var man hemma från Östersund då. Är skapligt trött nu faktiskt. Och jag är helt ärlig om jag säger att det va ett jäkla skit före att köra hem i. Snörök som bara fan.
Men kan inte klaga, Magnus betnér var ju jäkligt bra iaf. Fick sig några skratt ikväll om jag säger så. Det tackar vi för. 
Riktigt rolig snubbe. Och snabb tänkt som fan verkar han vara med. Kommer med svar på allt lite fort om någon säger något eller gör något. Rapp som fan i truten. Riktigt bra. 
Satt förresten jäkligt bra till måste jag tillägga. Första raden satt jag på. Typ 2 meter ifrån där Betnér stod och snacka. Men kanske var kortare och längre än 2 meter ibland med. Han stod ju inte direkt helt stilla i nästan 2 timmar. Han rörde ju faktiskt på sig lite med. Nä men helt klart värt pengarna. Om jag får bestämma så är nog Betnér Sveriges bästa komiker. Lägg märke till att jag skrev om jag får bestämma. Så slipper ni säga emot och klaga på att han inte är det om ni inte tycker det. Utan det är vad jag själv tycker helt enkelt.

Nä men ucsh nu ska jag ta och sova innan jag däckar ihop över tangentbordet...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0