Ladda mobilen!

Har precis laddat mobilen med 200 kr. Tänkte jag behövde göra det eftersom man fick ju 40 kr extra om man fyllde på med 200 kr innan ett visst datum. Minns inte vilket datum det var, eftersom jag inte fått något sms om det. Tydligen har halebop skickat ut sms om det. Men dock inte till mig.
Egentligen fyllde jag på för att jag hade 23 öre kvar på mobilen. Vilket inet går att ringa så jätte mycket med har jag upptäckt nu.
Men nu till saken. Jag fick inget sms om att man fick 40 kr extra om man fyllde på mobilen inom ett visst datum. Men fick då fan 5 olika sms för att jag fyllt på mobilen. Asså varför i hela helsike skickar man 5 stycken sms om att man har fyllt på tlv, man kan nu ringa för 0 kr, man kan skcika 3000 gratis sms etc etc.  Hur svårt kan det vara att bara klämma in dom sakerna i ett och samma sms, så slipper mobilen låta som om den har fått något ryck. Tar ju aldrig slut. Kommer sms efter sms, med bara massa saker som man redan vet. Helt galet.
Det tycker vi inte om...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0