Kolla repriserna!

Usch vad jag inte mår bra. Vet inte varför. Känner mig slö. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk. Vem vill ligga hemma och vara sjuk nu när det är OS. Inte jag iaf. Fatta vad tråkigt. Måsta följa det där helatiden bara för att man inte har något att göra och mår kast. Nej tack. Hoppar nog det.
Ganska meningslöst att kolla på det ändå, jag menar man får ju i vilket fall som helst veta om det blivit någon medalj till Sverige ändå. Sen kan man ju se repriser på då dom tog medaljen så slipper man lägga ner all tid på att sitta och hålla koll.
Då tjänar man ju tid som fan asså. Jag menar sitter man och kollar på någn repris eller något klipp så vet man ju att det är värt ett guld iaf. Slipper man bli missnöjd med.  Värsta smarta idén jag kom på igen. Helt galet.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0