Kallt, kallare, kallast!

Sittar hemma och har nyss ätit en pan pizza. Var så jäkla hungrig då jag slutade klockan 16:30 så jag blev tvungen att köpa med mig en åan pizza hem så jag kunde få i mig lite mat lite fort, medans jag står och lagar själva middagen. Men tror jag ska träna sen duscha sen äta faktiskt. Så har jag det bortgjort så kan jag ligga i soffan en sväng och lata mig direkt efter jag ätit.
Gick förresten till jobbet idag. Ville inte ta bilen. Va svin kallt. Hade ingen termometer att kolla på, men jag lovar det var minusgrader. Lovar. Då jag kom till jobbet hade jag is fulla ögonbrynen och ögen fransarna. Helt galet. Men tydligen ska det ju bli varmare nu sägs det. Man får väll se. Tror inte på det förens jag se de.

Förresten, jag tror jag har glömt bort att skriva här att det blir Tunisien för oss ändå. Riktigt bra är det. Så 29 augusti far man till Tunisien. Längtar redan. Ska bli skapligt kul om man säger så...

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0