Inställt... Kul!

Har jobbat idag, det gick väll sådär. Har ont i foten nu kan jag säga. Ska bjuda bror på middag idag igen. Hade jag tänkt. Lax och potatismos tror jag det blir. Tur att mor min kommer hem imorgon så jag slipper föda upp bror min. Nog för att han ätit hos mig 3 gånger på 2 veckor men ändå.

Fick förresten veta idag att resan till Tunisien blev inställd. Var ju inte så jäkla kul att höra. Men tydligen hade apollo inte fått in någ många som ville åka på just den resan så då drabbades ju vi och alla andra som hade bokat just den resan. Men vi får tydligen rabatt på en ny resa om vi väljer någon annan från apollo. Men hade ju varit kul att åka till Tunisien. Var ju inte allt för gammal när jag var där sist.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0