Hur fan tänkte hon där!

Förlåt syster min, självklart ska du också bli bjuden på middag. När du kommer hem. Du kan vara helt lugn.

Blir nästan lite irriterad när jag läser aftonbladet. Det där med att Carola Häggkvist äntligen har täffat sitt fadderbarn. Visst det är jätte bra att hon hjälper dom där i Haiti nu och så. Men det som irriterade mig var presenten hon gav honom. Jag menar vad fan ska han med parfym till. Finns väll bra mycket bättre saker han skulle behöva nu än parfym.
Han skulle bli 10 gånger så glad om han hade fått mat eller kläder eller något sådant. Inte fan hjälper parfym han något nu. Hur tänkte hon liksom. Aja Men fint av hon att hjälpa till ändå. Om man bortser från parfymen...

Funderar ärligt talat på att säga upp mig, från allt som har med pengar att göra, inbetalningar och sådant. Fin början på 2010 asså. Lyxfällan nästa eller?
Inte nog med att jag fick det dära papperet hem om att jag skulle betala tillbaka flera tusen för något jag inte ens gjort. Nu har basen i bilen gått sönder, 2500 kr åt helvete där. Har ett xbox att betala 900 kr i 3 månader. Ett svart sträck mitt på tv:n, 5000 kr åt helvete där med. En resa till Tunisien, och hyra på det. Fina fisken. Aldrig varit mer happy...
Ska spara vart enda litet öre jag hittar nu asså. Ska leva på nudlar och vatten, ställa undan bilen och bara jobba jobba jobba... Ska till och med torka mig med reklamblad som kommer med posten för att spara bengar på skithuspapper. Tjo hej vad skoj...

Men annars är det bara bra med mig!

C ya

Kommentarer
Postat av: S

Haha reklamblad, aj =P kunde jag så skulle jag skicka upp lite toapapper, har en hel massa.......

Men tvn förresten, de låter inte bra, försäkring?

2010-02-04 @ 17:07:47
Postat av: Jimmy själv

TV:n är väll ändå det minsta bekymret :)

2010-02-04 @ 22:46:59
URL: http://jimmystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0