Helt sjukt!

Har precis kommit hem, men dock inte från jobbet. Slutade klockan 14:00 så då tog jag och for 3 mil för en kopp kaffe. Blev en dyr kopp kaffe de. Men det var värt det. Fick faktiskt 2 koppar kaffe om jag tänker efter. Men jag var värd 2 koppar kaffe eftersom det blev 3 mil till. Behövde ju hem med. Galet, 6 mil för 2 koppar kaffe. Helt sjukt.  MEn som sagt det var värt det.
Men nu är jag så hungrig så jag skulle kunna käka upp en betongvägg. En stor betongvägg. Måste göra någonting åt saken, funderar på att föra mig någon mat. ajemen det ska jag göra...

C ya

Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: visst är dem! :D

2010-02-15 @ 18:04:02
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0