Helt borta!

God morgon på er. Sitter här hemma och funderar varför det luktar öl. Kan det bero på att min näsa är lite konstig eller för att det står massa öl-burkar framför mig. Vet inte riktigt ja.

Iaf så upptäckte jag en sak nu. Min ljusstacke står inte kvar i fönstret. Nu blir mor glad. Inte jag. Vart tog den vägen. Måste varit någon igår som tyckte att det var lite sent för julstakar nu. Själv tycker jag det är lite för tidigt. Men det känns rätt.
Hittade den iaf i städskåpet. Varför ska man ha en ljusstake i städskåpet. Men nu kan jag ju inte ställa fram den igen, nu är ju det förstört. Går ju inte att ställa fram den om man tagit bort den då det inte är jul. Tusan vilken otur jag hade nu. Får vänta tills nästa jul och försöka ha kvar den längre då helt enkelt.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0