Fräscht!

Har nu ätit kams hos mor min, sen tog jag och tränade ett tag och nu är jag ny duschad och fräsch. Har varit riktigt slö ett bra tag nu tycker jag. Var länge sedan jag tränade om jag ska vara riktigt ärlig. Så nu ska jag fan i mig hålla i träningen fram till sommarn iaf, även unfer sommaren. Men får se hur det går med det. Men ska göra så gott jag kan iaf.
Var ju riktigt duktig förrut, då tränade jag ju flera dagar i veckan men nu har jag varit extremt lat, bandy på fredagar bara, typ. MEN, nu kommer ändring på det.
Måste säga det att fan vad skönt det är efter man tränat. Ni vet då man inte ens orkar hålla upp typ armarna eller benen (beroende på vad man tränat). Helt galet.

Nu ska jag läsa en sväng innan jag ska åka och hämta Terror. Sen får vi se vad vi hitt på. Hon skulle tydligen äta semla. Gaaaah hatar det. USCH

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0