Fick något ryck!

Då var man helt slut, fick något ryck efter jag hade skrivit det förra inlägget. Sånt här städ-ryck fick jag. Tror jag har gjort allt som har med städa här hemma nu. Men måste ju säga att de blev rent och fint iaf. Och tur var väll det. Luktar citron gör det med. 
Brukar passa på att städa när jag är ledig, men nu har jag verkligen STÄDAT. Fattar inte varför egentligen. Det var ju inte speciellt smutsigt här, men men vad gör det. Fick ju tiden att gå iaf. 
Nu ska jag gå ut och kolla om det finns någon tvättid hade jag tänkt.

C ya 


Kommentarer
Postat av: S

Komme du ihåg:

Listerna

Under badkaret

Kanske kylen är smutsig

Micron kanske inte har blitt urtorkad på ett tag

Ugnen kanske behöver rengöras

Fönstrena kanske har några väldigt stora fläckar.

För att nämna några saker....

2010-02-02 @ 17:04:54
Postat av: Jimmy själv

Kan du inte bara vara tyst någongång :)

2010-02-02 @ 22:43:01
URL: http://jimmystankar.blogg.se/
Postat av: S

Ibland har jag mina stunder men har hört att de är väldigt sällsynta =P och blanda de med städmani så förstår du att jag inte kunde låta bli haha!

2010-02-03 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0