Efter många om och men!

Har precis kommit hem från mor och bror. Blev bjuden på mat idag, det blev kycklinggryta. Det var gott.
Lyckades få igång bilen idag med, efter många om och men. Men blev tvungen att köra några varv för att vara säker på att betteriet skulle vara så här lagomt bra igen.
Fattar inte vad som hände men fick igång bilen men hade inga lampor eller någonting, stereon funkade inte. Men eftersom började olika saker funka igen. Så kanske inte var nog med ström i batteriet för att klara av allting. Men tycker att det borde funka eftersom att bilen gick igång. Men men.
Då jag kom på parkeringen igen och skulle ställa undan bilen efter att ha kört runt runt. Då, just precis innan jag skulle stänga av bilen, då startade stereon. Kul han inte lyssna på någon musik alls.

Men hade inte tid att åka ut igen bara för att lyssna på musik heller. Var tvungen att gå till mor för att äta.
Och nu ska jag läsa lite till tror jag. Är beroende.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0